• Huom! www.valmentavakoulutus.fi:ssä on käyttökatkos tiistaina 20.02.2024 klo 19.00 - 21.00.
    Attention! www.valmentavakoulutus.fi will be under maintenance on tuesday 20.02.2024 from 19.00 to 21.00.

Valmentavasta valmiiksi -hankkeessa laadittiin maahanmuuttajien korkeakouluopintoihin valmentavalle koulutukselle kansalliset suositukset.

• Opetussuunnitelmasuositukset 2019 (opetussuunnitelman kuvaus ja opintojaksokuvaukset)
    • Curriculum recommendations 2019 (description of the curriculum and study units)
    • Hakukelpoisuussuositukset 2019
    • Erillishakusuositukset 2019

Lue hankkeen tuloksista ja kokemuksista artikkelikokoelmasta Korkeakouluvalmiuksia maahanmuuttajille - hyvät käytänteet ja suositukset valmentavaan koulutukseen.

Suositusten mukainen korkeakouluopintoihin valmentavan koulutuksen verkkototeutus järjestettiin yhdeksän eri ammattikorkeakoulun yhteistyönä 1.4. - 30.9.2019. Koulutus on päättynyt.

Tulevaan koulutustarjontaan voi tutustua eri ammattikorkeakoulujen verkkosivuilla.

Valmentavasta valmiiksi -hankkeessa on laadittu maahanmuuttajien korkeakouluopintoihin valmentavalle koulutukselle kansalliset suositukset:

Lue lisää hankkeen tuloksista ja kokemuksista artikkelikokoelmasta Korkeakouluvalmiuksia maahanmuuttajille - hyvät käytänteet ja suositukset valmentavaan koulutukseen.